Sunday, September 18, 2011

Kulluna "HANIFF" :) ~


Kita sekeluarga adalah Haniff.. :j tu, ado abe Anih


Hati sedikit terusik bilamana mata saya menatap status terbaru adik ke2 saya (Muhammad Syahmi) di fbnya.

·"i am very grateful to have the best brother in the world. sad conquer me because he will go back to Germany this Monday. anyway, THANKS BROTHER, for helping me in my critical time. and, insyaALLAH i will do my best to get 10A+. nothing impossible. alhamdulillah, thanks ALLAH for giving me a goood brother like him...

Hari ini (19 sept) insyaAllah, abang kesayangannya-HANIFF- akan berangkat pulang ke Germany.

meneruskan kembali kembara ilmu yang berbaki.

Masakan tidak sedih, saban minggu abang itu semenjak pulang dari oversea 2 bulan yang lalu selalu ulang alik ke sekolah dan asrama mengajarnya dan rakan2 tentang beberapa subjek SPM yang bakal mereka hadapi tidak lama lagi.

Malah abang itu jugalah yang menziarahinya di asrama, menghantar makanan dan berkongsi suka duka sepanjang keberadaannya di sini.

Malah dia jugalah yang menjadi 'driver' tetap keluarga sejak pulang. :j

Membawa adik2 dan keluarga ke tempat keperluan.

Menjadi tukang rujuk di kala kesempitan.


Kata saya :


Adik itu bukan sekadar adik saya. tapi dia jugalah merupakan Abang kami.

terlalu banyak benda yang dikongsi bersama. Suka duka.

Dan saya amat terharu dan berbangga dengannya.

Di saat saya diuji, dia ada bersama memberi semangat. menghulur nasihat, meringankan beban.

Berkongsi pengalaman.

BAnyak.

Terlalu Banyak.

jasa yang diberikan kepada saya.




Terima kasih to our becoming enginuer-to-be- insyaAllah, HANIFF..


Kepulangan yang sentiasa dinanti, Keberadaan pula penuh dimanfaati. pemergian yang pasti dirasai.

Tapi insyaallah pemergian kali ini hanya sementara.

Semoga terus berjaya mencapai cita2 dan cepat pulang 'for good' ke Malaysia selepas ini insyaallah :j

selamat berjuang!...


Sama2 kita mengembara dibumi Tuhan. Selamat menerjah awan dan semoga terus cemerlang.

Fi Amanillah, InsyaAllah..

TERIMA KASIH ATAS KEPULANGAN YANG BERMAKNA :).



With lots of love from d whole family,
KB





0 comments: