Thursday, September 29, 2011

Di Hari Istimewamu..


Sahabat yang baik,

Dengan terpandang wajahmu
Akan mengingatkan aku kepada Allah
Mendengar cakapmu
Ilmu ku bertambah

~ Daripada Anas r.a, Nabi s.a.w. bersabda :" Tidak sempurna iman seseorang daripada kamu sehinggalah ia MENGASIHI SAUDARANYA seperti ia mengasihi dirinya sendiri."(Riwayat al-Bukhari dan Muslim)


Buat adik Fidza,
I love u.. sabaar* Fillah!

sweet 20!


Terima kasih dah jadi ehli beit/sahabat/kawan/teman sepermainan dan seperjuangan terbaik akak! ^_^

semoga Allah sentiasa merahmatimu selalu...

-kakmus a.k.a umi
di Hari istimewamu
Raudhatul Basyirah.
1 zulkaedah 1432H
29 Sept. 2011

Terima kasih atas segalanya...

"Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku, untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati, yang tidak luntur baiknya, dalam suka dan duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya" - imam syafie-

0 comments: